Zoeken

Spa Fruit cross media campagne

Spa Fruit Smaakbattle: consument speelt hoofdrol in landelijke cross media campagne

Spa Fruit is “Product van het jaar” geworden en dat is een goede reden om Nederland te laten proeven hoe lekker Spa Fruit is. Vele honderdduizenden samples worden uitgedeeld in een breed activatieprogramma. Outdoor campagne, printadvertentie, online bannering, PR, POS op de winkelvloer, via een TV commercial ‘Iedereen zijn eigen smaak, allemaal Spa Fruit” én near-store sampling.

In de nieuwste campagne van Spa Fruit staat “smaak” centraal. Tijdens de sampling campagne kan de consument alle 9 smaken goed gekoeld proeven (perfect serve). Op straat worden proevers uitgedaagd mee te doen aan de Spa Smaakbattle en te stemmen op zijn of haar favoriete smaak op een iPad. Ook via de actiesite kan worden gestemd.

Tijdens de sampling campagne kunnen de consumenten op de foto met hun favoriete Spa frisdrank en zo maakt men kans om te figureren in een landelijke buitenreclamecampagne. Via Facebook, Twitter, Hyves en e-mail kunnen de foto’s worden gedeeld. In september zullen de winnaars door het hele land de hoofdrol spelen op de buitenposters. Meedoen en stemmen ging via de website www.smaakbattle.nl. Een prachtig voorbeeld van een cross media campagne.

Deel dit bericht
5513Spa Fruit cross media campagnehttp://www.juicepromotions.nl/case/cross-media-campagne/

Andere cases