Zoeken

Photomarketing actie voor opening H&M

Photomarketing actie voor opening H&M

Photomarketing actie voor opening H&M

H&M
Hennes & Mauritz, nummer 21 in de lijst met ‘Best Global Brands’, heeft momenteel wereldwijd 1.840 filialen. Het is een Zweedse modeketen die in Nederland erg populair is. Ook in Nederland is onlangs weer een nieuwe winkel geopend aan de Nieuwendijk in Amsterdam.

Opening nieuw filliaal
Voor de opening van dit nieuwste filiaal heeft J.u.i.c.e. Promotions een sterk promotieteam ingezet dat in de Nieuwendijk de doelgroep (14 – 24 jaar) vertelde dat de nieuwe winkel er was en deze personen meteen met de nieuwe winkel op de foto zette. De foto kon binnen 2 minuten bij een speciaal ingerichte counter in de winkel worden opgehaald. In een leuk H&M hoesje ging de foto mee naar huis als souvenir. Een leuke, blijvende H&M-confrontatie!

Deel dit bericht
5738Photomarketing actie voor opening H&Mhttp://www.juicepromotions.nl/case/photomarketing-actie-voor-opening-hm/

Andere cases