Zoeken

Duyvis 50 plus Beurs - Standbemanning - Juice Promotions

Beursdeelname

Deelnemen aan consumentenbeurzen

Beurzen brengen vraag en aanbod bij elkaar. Er wordt een tijdelijk platform gevormd waar merken en bezoekers elkaar persoonlijk treffen in een perfecte ambiance, toegespitst op de wensen en verwachtingen van de consument. Maar hoe kunt u nu echt uw voordeel doen met een beursdeelname?

Een kwestie van vertrouwen
Een beurs kan voor elk bedrijf een effectief marketinginstrument zijn. Het is dé manier om persoonlijk in contact te komen met nieuwe potentiële afnemers en om bestaande contacten te onderhouden. U kunt het publiek kennis laten maken met uw bedrijf, hen persoonlijk voorstellen aan uw medewerkers en ze uw product laten beleven. U kunt prospects uw product laten zien, ruiken, voelen, horen en laten proeven. Alle zintuigen zijn te triggeren. Bezoekers hebben de tijd en verwachten een ervaring. Dat is de kracht van de beurs.

Kanzi Beursdeelname standbouw Leadgeneration Huishoudbeurs staat weer voor de deur Kanzi fotomarketing beursdeelname huishoudbeurs 2015

De effectiviteit van beursdeelnames | beleven is geloven
Een beursdeelname is de meest effectieve manier om consumer loyalty bij uw (toekomstige) klanten te creëren. Een goed vertrouwen van de afnemer ligt immers ten grondslag aan elke order. Een bekende marketeer visualiseerde het ooit in ‘de driehoek van vertrouwen’. Onderaan in de piramide staan volgens hem de verkopers omdat ze “natuurlijk” niet te vertrouwen zijn. Daarboven staan de folders. Daar staat in ieder geval zwart op wit wat het product inhoudt. Nog beter scoort PR en Publicatie. Als een ander er wat over zegt zou het kunnen kloppen, tenslotte. Weer hoger staat de grote groep ervaringsdeskundigen. Dat wekt vertrouwen, zeker wanneer we deze mensen kennen.

Helemaal boven in de driehoek van vertrouwen staat iets wat u op een beurs uniek kunt aanbieden:

– Het zelf ervaren –

Beleving heeft uiteindelijk de meeste impact ”

Het zelf ervaren van het bedrijf, de mensen en dat wat zij te bieden hebben. Een beursdeelname biedt u de unieke mogelijkheid om al deze elementen te combineren. De verkopers, de folder, de pers en de producten; alles is er aanwezig. Zo bekeken vormt een beurs een driehoek waar u niet omheen kunt. Als dat geen vertrouwen wekt….

Beursorganisatie
Als beursorganisatiebureau helpen wij u graag het beste rendement uit uw beursdeelname te halen. Zo bieden wij een breed assortiment van services aan om uw beursdeelname optimaal te ondersteunen. Standbouw, meubilair, audio-visuele apparatuur, groenvoorziening, etc. etc. Alles is aan te passen aan uw wensen en uw budget. De grootste troef hebt u echter zelf in handen. Het succes (en dus het rendement) valt of staat met uw inzet, creativiteit en performance. U kunt een prachtige dure stand laten bouwen, maar zonder enthousiaste verkopers is het niet meer dan een 3D-advertentie. Expo Management adviseert u dan ook graag (geheel vrijblijvend) over de aanpak van uw beursdeelname. Ook bieden wij bij onze producties een gratis beurstraining aan.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over beursdeelnames?
Maak gebruik van onze expertise en aarzel niet contact op te nemen! Ons salesteam is u graag van dienst. T. 020-5813070

Consumentenbeurzen

 Huishoudbeurs
Libelle Zomerweek
Margriet Winterfair
50Plus Beurs
Vakantiebeurs
Second Home Beurs

Andere cases