Zoeken

Een interactieve activatie helpt je van je gevoelige tanden af

Interactieve Media

Interactieve Media als meerwaarde bij fieldmarketing campagnes

Interactieve media hebben veel toegevoegd aan de mogelijkheden die we hebben op locatie. Op beurzen, festivals  en events delen we content via grote en kleinere schermen en via de sociale media. Videoregistraties worden 1 op 1 doorgezet en foto’s doorgestuurd en gedeeld. Mobiele telefoons en iPads leggen informatie vast en dienen als ondersteuning bij het begeleiden van de bezoekers en de presentatoren en worden ook door de sponsoren ingezet om data te verzamelen of informatie te delen.

Interactief op straat
Op straat, maar ook op de andere locaties waar onze teams actief zijn, zijn we natuurlijk al keihard bezig met interactie. De interactieve media middelen maken het voor ons nog eenvoudiger om zaken te delen en vast te leggen. Gespreksverslagen worden 1 op 1 genoteerd, online vragenlijsten kunnen ter plaatse worden ingevuld en verwerkt en bovendien weer worden gedeeld met hoofdkantoor. Hierdoor kunnen wij op realtime basis onze opdrachtgevers op de hoogte houden van de ontwikkelingen van de dag. We informeren over aantallen bezoekers, samples, aankopen, maar bieden ook inhoudelijke informatie over de respons, de uitdagingen en zelfs het weer.

Wilt u meer weten over de (on)mogelijkheden van interactieve media in de interactie met uw doelgroep? Klikt u dan op onderstaande button en bel of mail ons.

Andere cases