Zoeken

Event sampling

Event sampling kan op vele verschillende manieren. Bijvoorbeeld door deelname aan een beurs, aanwezigheid op een festival of een presentatie tijdens een congres. Event sampling is ontstaan uit een combinatie van event marketing en sampling. Het is aan de ene kant van belang uw doelgroep op de juiste locatie (het event) te bereiken. Terwijl u aan de andere kant dient te zorgen voor een relevante marketingpropositie (sampling). Het samenspel van deze twee elementen biedt u de mogelijkheid een groot bereik te combineren met een hoog rendement. En wij helpen u graag met het vinden van deze balans.

Event sampling met een groot bereik

Als J.u.i.c.e. Promotions hebben we een uitgebreide ervaring met event sampling, waardoor we u uitstekend van dienst kunnen zijn. We zorgen er tijdens de events waar u aanwezig bent voor dat uw doelgroep massaal in aanraking komt met uw product of merk. Of het nu gaat om een beurs, een festival, een show, een congres of welk event dan ook, we zorgen voor de juiste presentatie, waardoor u een positieve attitude bij uw doelgroep ontwikkelt, ten opzichte van uw product of merk.

Event sampling met hoog rendement

Event sampling gaat gepaard met een hoog rendement, aangezien het een heel effectieve manier is om de beleving rond uw merk op de juiste manier op te bouwen. We zorgen ervoor dat uw doelgroep uw product uit kan proberen, in combinatie met de juiste sfeer en in een passende omgeving. Het zijn deze elementen die er gezamenlijk voor zorgen dat uw doelgroep de juiste associaties met uw merk opbouwt. Zo heeft event sampling zowel op de korte als lange termijn een groot effect. En natuurlijk kunt u rekenen op een groot bereik en een hoog rendement.

Wilt u graag meer weten of hebt u een vraag? Neem gerust contact met ons op!