ANWB Boot event sampling op Hiswa 2008

ANWB Boot op Hiswa

ANWB komt vanaf april met een nieuwe krant, de ANWB Boot en deze hebben wij gepresenteerd op de Hiswa 2008. Deze krant op tabloid formaat verschijnt iedere twee weken van het botenseizoen op de jachthavens en andere watersportpunten. Voor de introductie van de krant was er geen betere gelegenheid. Daarom heeft J.u.i.c.e. Promotions promotieteams ingezet, ondersteund door diverse promotiemiddelen, voor de sampling van deze krant tijdens de Hiswa 2008. Iedere bezoeker ontving bij binnenkomst of bij het verlaten van de RAI de gratis krant. Op deze manier kreeg de doelgroep de kans om kennis te maken met de ANWB-Boot.

Event Sampling

Dit was niet het enige wat J.u.i.c.e. Promotions deed voor de ANWB tijdens de HISWA. Buiten de actie voor ANWB~Boot werden er abonnementen van de Waterkampioen verkocht. Bezoekers werden actief aangesproken door ons team van abonneewervers. De voordelen van het magazine werden onder de aandacht gebracht. Door een goed verkoopscript, in combinatie met een leuke beursaanbieding konden we veel nieuwe abonnees verwelkomen bij de Waterkampioen.

Categorien:  

Dit project delen via:

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK