Arla Natura near store sampling

Arla laat Arla Natura aan heel Nederland proeven!

We hebben gezocht, geproefd en… weer iets ontdekt! Een 100% natuurlijke kaas. Een nieuwe kaas waarmee we Nederland nog dichter bij de natuur gaan brengen. En dichter bij puur smaak. En die kaas heet: Arla Natura.

Kaas heeft een lichtgele kleur vanwege de stof caroteen die van nature in gras aanwezig is. In de winterperiode bevat gras veel minder caroteen en wordt koemelk bleker en daarmee ook de kaas. “Om de kaas het hele jaar door op dezelfde kleur te houden voegen kaasproducenten kleurstof toe. Zo krijg je onnodig een veel te gele kaas, ook in de zomer”, aldus Arla.

Als nieuw kaas merk met een onderscheidend product heb je natuurlijk wel wat te vertellen voordat Nederland de toegevoegde waarde begrijpt. Dat heeft J.u.i.c.e. Promotions voor Arla gedaan! Tijdens een opvallende near store sampling campagne met prachtige promotiemiddelen in een hele mooie setting welke volledig in lijn lag met de opvallende verpakking van Arla Natura.

En als we dan toch iets aan het vertellen zijn, is proeven wel zo lekker. Zo lekker zelfs dat veel proevers meteen de winkel in gingen om te kopen. En als bedankje kregen ze dan de 2de verpakking bij het promotieteam gratis!

Bekijk hier het filmpje.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK