Beursdeelname Bolletje Negenmaandenbeurs

Beursdeelname Bolletje Negenmaandenbeurs

Bolletje was tijdens de Negenmaandenbeurs, onderdeel van de Huishoudbeurs, aanwezig om twee van haar producten te promoten: Nijntje babybiscuit en Nijntje dreumesbiscuit. J.u.i.c.e. Promotions was verantwoordelijk voor de totale uitvoering en realisatie van de actie en stand.

Bolletje-promotors

Voor deze actie zijn er promotors ingeschakeld. De Bolletje-promotors deelden Nijntje babybiscuit en Nijntje dreumesbiscuit uit aan bezoekers. Door de sampling realiseerden we op een laagdrempelige wijze een taste-moment, waarna veel consumenten direct overgingen op aankoop. Zo kan sampling in combinatie met een goede aanbieding op een distributiepunt een goede manier zijn om direct verkopen te genereren. De Negenmaandenbeurs is namelijk dé plek om kennis te maken met dit soort producten en deze ook voor een actieprijs aan te kunnen schaffen.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:    

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Daphne!
Mail Daphne | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US