Beursdeelname Huishoudbeurs

Huishoudbeurs

De 68ste Huishoudbeurs in de Amsterdam RAI is ook dit jaar weer druk bezocht! In negen dagen kwamen maar liefst 244.911 mensen kijken naar de laatste trends op het gebied van beauty, mode, vrije tijd, schoonmaken, wonen en eten. De beurs trekt vooral het vrouwelijke volk aan die de beurs als een dagje uit met vriendinnen ziet. Ze komen in grote getale naar de beurs en nemen grote tassen en zelfs koffers mee om zoveel mogelijk producten in te slaan.

Beursdeelname

De bestedingen onder de 370 exposanten daalden licht. De bezoekers gaven dit jaar gemiddeld bijna 100 euro uit, één euro minder dan vorig jaar. Deze kleine daling was bij onze stands niet te merken! Bijna alle resultaten waren beter dan vorig jaar! Iedereen was massaal aan het proeven en kochten producten gelijk bij de stand.

J.u.i.c.e. Promotions exploiteerde stands voor Skyradio, Kanzi appels, dropjes van Heksehyl, Odorex deodorant en het Superunie-merk voor baby/peuter voeding Bonbébé (Negenmaandenbeurs). De Huishoudbeurs is voor J.u.i.c.e. Promotions een trouwe standplek geworden. Elk jaar staat ons promotieteam daar weer met veel plezier te promoten voor diverse, mooie merken!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US