Bioscoop activatie en sampling

Bioscoop activatie en sampling | Paniek! In de bioscoop

Chernobyl Diaries is een Amerikaanse horrorfilm, die door Warner Bros in Amerika werd uitgebracht op Memorial Day 2012. In Nederland kwam de film op 14 juni uit.

Zes vrienden zijn op weg naar Moskou om daar vakantie te vieren, wanneer ze besluiten om een tussenstop te maken in de verlaten stad Prypjat, waar in 1986 duizenden werknemers van de kerncentrale in Tsjernobyl woonden. Wanneer de avond valt en ze willen vertrekken, samen met hun gids, blijkt dat hun voertuig gesaboteerd is. Langzaam komen ze erachter dat ze daar niet alleen zijn.

Om extra aandacht voor de film te krijgen, heeft een team mannen in witte pakken de bioscoop korte tijd overgenomen. Bezoekers in de zaal kregen, nadat de voorfilmpjes waren geweest, een mededeling te zien op het scherm. Terwijl er een alarm loeide in de zaal, kwamen mannen in witte pakken met gasmaskers op en zaklampen in de hand, de zaal in. Iedereen werd gecontroleerd en aan een kort onderzoek onderworpen.

Nadat dit gebeurd was, liepen zij naar voren in de zaal en kwam er een boodschap op het scherm die bedankte voor de medewerking en werd er verwezen naar de facebook pagina voor toffe prijzen. Na de voorstelling werden er mondkapjes uitgedeeld.

Bekijk hier de video.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.


Categorien:
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK