C1000 geluksvogels karakters looppakken

C1000 Geluksvogels karakters vertaald in looppakken tijdens EK

Iedereen kent ze: de C1000 Geluksvogels waren dé hype van het Europees Kampioenschap voetbal in 2012. J.u.i.c.e. Promotions was daar natuurlijk bij. Een promotor in een ‘geluksvogelpak’ ging vergezeld door een tweede promotor langs bij C1000 Supermarkten en door C1000 gesponsorde evenementen. Dansend op de single van Wolter Kroes, Ernst Daniel Smid & Yes-r verhoogde de geluksvogel de sfeer en ging natuurlijk veelvuldig met kinderen op de foto. De vertaalslag en productie van dit karakter in opvallende en praktische looppakken is iets wat J.u.i.c.e Promotions voor vele klanten uitvoert.

Amsterdam

Zelfs op het veld van de Amsterdam Arena, bij de wedstrijd Nederland- Noord Ierland waren twee geluksvogels aanwezig om het optreden van bovengenoemde artiesten op het veld luister bij te zetten.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:          

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Daphne!
Mail Daphne | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US