Campofrio demo’s in Albert Heijn

Campofrio: instores met een Spaans tintje!

Viva España! Voor iedereen die het authentieke Spanje in huis wil halen is er goed nieuws! Sinds deze zomer is het bekende Spaanse fijne vleeswarenmerk Campofrio namelijk verkrijgbaar in Nederland en wel bij Albert Heijn!

Genieten van het echte Spanje! Zo luidt de slogan van Campofrio, een populair vleeswarenmerk in het land van de flamenco, costa’s en natuurlijk de tapas. Het merk valt in Nederland onder verantwoording van de bekende worstenmaker Stegeman.

Wij organiseerden proeverijen bij Albert Heijn om Nederland kennis te laten maken met Campofrio. De demo’s hadden een Spaans tintje door de aankleding. Een vloersticker van Spanje op de vloer voor het schap, Spaanse kleding en Spaanse vlaggetjes aan de demo-unit. Ook de vleeswaren zelf werden voorzien van een Spaans vlaggetje. De goede sfeer was “te proeven”!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je bijvoorbeeld helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren dus mooie momenten voor jouw merk. Neem dus snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:  

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US