Case Douwe Egberts

Doelstelling

De doelstelling van de Douwe Egberts case: het bekend maken van de Nationale Burendag onder de consument via het supermarktkanaal.

Concept

Douwe Egberts organiseerde dit jaar voor de tweede keer de Nationale Burendag, waarvan Belle Perez het boegbeeld was. In dit kader heeft J.u.i.c.e. Promotions duizenden life size POS materialen van Belle Perez geplaatst in supermarkten. Belle Perez maakte de mensen erop attent dat iedere straat in Nederland kans maakte op het winnen van een door Douwe Egberts gefaciliteerd buurtfeest. Om de campagne tot een succes te maken, hebben de merchandisers een uitgebreide training gehad aangaande het efficiënt en kwalitatief plaatsen van het POS materiaal. Deze campagne werd uitgevoerd in opdracht van Xyclope Service Merchandising.

Resultaten

Door het kwalitatief plaatsen van het POS materiaal werden duizenden mensen, verspreid over heel Nederland, op de winkelvloer op de hoogte gebracht van de Nationale Burendag. Het bereik was hierdoor groot en de resultaten mochten er zeker zijn.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK