Case Heineken Speakerkratjes

Doelstelling

De doelstelling van deze case is het promotioneel ondersteunen van de introductie van de Heineken speakerkratjes.

Concept

Het Heineken promotieteam creëerde een ware experience in de Albert Heijn en ging swingend de winkel door. In de supermarkt stonden drie luisterschermen met Speakerkratjes, waaruit drie verschillende genres muziek klonken: pop, rock en disco. Wanneer de klanten op de speciale vloersticker gingen staan, begon de muziek automatisch te spelen door middel van bewegingssensoren. Het promotieteam had haar eigen winkelwagen ‘opgepimpt’ tot een swingende kar compleet met ingebouwde mp3 speler en Speakerkratjes. De consumenten konden op muzikale wijze kennismaken met het nieuwe product van Heineken. Het werd één groot feest!

Resultaten

Door een ware experience te creëren op de winkelvloer, werden de Heineken speakerkratjes extra krachtig geïntroduceerd. In drie weken tijd was er geen speakerkratje meer te vinden. Sommige supermarkten hanteerden zelfs intekenlijsten. De kratjes kregen enorm veel aandacht in de verschillende media en behoren nu al tot de Heineken premium-klassiekers. De actie was zeer geslaagd!

Categorien:

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US