Case Wella New Wave

Doelstelling

De doelstelling van de Wella New Wave case: het creëren van zoveel mogelijk “rumour around the brand” middels een buzz markting campagne.

Concept

In de week voor Koninginnedag heeft J.u.i.c.e. Promotions in heel Nederland diverse bekende beelden voorzien van een rode pruik. Om een golf van rode pruiken te creëren op TV zijn promotieteams op Koninginnedag Nederland ingetrokken om zoveel mogelijk mensen een rode pruik op te laten zetten. In Den Bosch werd een promotieteam ingezet om de Koninklijke familie een pruik op te laten zetten. Bij alle pruiken stond het websiteadres style-attract-play.nl vermeld. Op deze website konden de mensen zichzelf een nieuw kapsel aanmeten.

Resultaten

In kranten en op televisie werd gespeculeerd wie er achter het plaatsen van de rode pruiken zat. Na enkele dagen maakte Wella New Wave middels een landelijke advertentiecampagne bekend achter het plaatsen van de rode pruiken te zitten.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK