Chupa Chups Salmiak Station sampling

Chupa Chups Salmiak campagne

Chupa Chups lanceerde deze zomer een nieuwe campagne ontwikkeld door JuniorSenior met de smaak Salmiak. Onder het mom “Summer Sucks” werd Chupa Chups weer flink in de spotlight gezet. ‘Summer Sucks’ lazen tienduizenden jongeren: een directe verwijzing naar het merk Chupa Chups. Want: alle momenten die minder leuk zijn, maak je wél leuk met een Chupa Chups.

Station sampling

Onderdeel van de campagne was een groots opgezet sampling traject op stations door J.u.i.c.e. Promotions . Verspreid over 2 ochtenden zijn er in totaal 130.000 samples aan reizigers uitgedeeld. Tegelijkertijd werd er op de stations geadverteerd met de uiting “Waiting Sucks”. De sampling campagne was tevens onderdeel van de introductie van de nieuwe smaak “Salmiak”. De succesvolle actie bestond uit sampling en advertising.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.


Categorien:
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK