Cold sampling campagne Orangina 75 jaar

Cold Sampling

J.u.i.c.e. Promotions mocht in opdracht van Orangina Schweppes International en Bickery Food Group een cold sampling campagne organiseren en daarmee bijdragen aan het 75-jarig jubileum. In een periode van 5 weken werden 270.000 écht koude mini-cans (blikjes) door de promotieteams uitgedeeld. De setting had de authentieke uitstraling van 75 jaar geleden en dit was verfrissend!

Locaties

Om de verkopen “on the go” te bevorderen is een aanzienlijk deel van de samples uitgedeeld nabij NS stations en om verkopen in de supermarkten te stimuleren, is het 2de deel “near store” gesampled.

Bekijk het filmpje op ons YouTube-kanaal!

Orangina

75 jaar geleden werd Orangina geboren. Het merk staat al jaren bekend als Origineel en Natuurlijk. Natuurlijk, vanwege het unieke recept met sinaasappel pulp. Origineel, vanwege het iconische bubly flesje en de grappige reclamecampagnes.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:      

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US