Cold Sampling Starbucks Frappucino

Cold Sampling actie Starbucks Frappucino voor studenten

Lekker fris en lekker zoet, de Cold Sampling actie van de nieuwe Frappuchino van Starbucks. Starbucks introduceerde deze zomer Starbucks Bottled Frappuccino® en breidt daarmee de Starbucks Experience uit in het dagverse zuivelschap van Nederlandse supermarkten. Met de lancering van de gekoelde koffiedranken in de supermarkt toont Starbucks haar toewijding aan voortdurende productinnovatie.

Om van deze introductie een groot succes te maken heeft J.u.i.c.e. Promotions een grote instore en outdoor cold sampling tour gerealiseerd. Op basis van zorgvuldig locatiemanagement werd de doelgroep spot-on bereikt en zorgde de nieuwe Starbucks Frappuccino voor veel genietmomenten. Dit gebeurde zowel door de sampling van Starbucks Frappuccino outdoor nabij universiteiten alsmede instore in dezelfde gebieden. Door de samenwerking met geselecteerde retailers werd er direct een impuls aan de verkopen gegeven. De winkels werden voorzien van POS-materiaal en een gekoelde display welke door het promotieteam werden geplaatst. Onder andere door de samenwerking met de retailers was het een succesvolle Starbucks introductie! Bekijk het filmpje en neem vandaag nog contact op voor uw sampling campagne.


Categorien:
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Nancy!
Mail Nancy | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK