DE LAATSTE GETUIGE WERVINGSCAMPAGNE

Een verhaal dat verteld en gedeeld moet worden, zo veel mogelijk!

Stem op de De Laatste Getuige voor de NS Publieks prijs 2018

Een wervingscampagne voor een verhaal dat verteld moet worden, dat van iedereen is en van alle tijden. Het is het verhaal van Amsterdammer Wim Aloserij die drie concentratiekampen en een van de grootste bootrampen in de geschiedenis overleefde tijdens de Tweede Wereldoorlog. Wim overleed dit jaar op 94-jarige leeftijd, twee dagen voor Dodenherdenking en vlak voor zijn ontmoeting met onze Koning en Koningin.  

De Hengelose schrijver Frank Krake probeert met zijn boek De Laatste getuige de NS-publieksprijs weg te kapen voor de neus van de officieel genomineerden laat hij in een interview met Trubantia weten. Hij voert via evenementen, bibliotheken, Twentse boekwinkels, wat eetcafés en op sociale media een wervingscampagne om te stemmen op zijn boek, en niet op een van genomineerde bestsellers van de landelijk bekende schrijvers.

Krake: „Ik sta direct bij de start al met 3-0 achter, omdat die zes genomineerde boeken met hun cover overal op de posters staan en ook op de officiële website voor de prijs. Maar ik ga ervoor. Als 10 procent van alle Twentenaren van boven de 18 jaar op De Laatste Getuige stemt, dan hebben we denk ik genoeg stemmen.”

Drie concentratiekampen

Van zijn boek zijn 40.000 exemplaren verkocht en er is belangstelling in het buitenland voor een vertaling. Het boek vertelt het indrukwekkende levensverhaal van de onlangs overleden Wim Aloserij (94). Aloserij overleefde in de Tweede Wereldoorlog drie concentratiekampen en een van de grootste scheepsrampen uit de geschiedenis, het bombardement op de Cap Arcona. Hij maakte bij alle boekpresentaties diepe indruk door zijn vergevingsgezindheid en hoe hij alle ellende heeft overleefd.

Eerbetoon

Krake: „Wat zou het toch een mooi eerbetoon zijn aan Wim als we de NS-publieksprijs mogen winnen. Ik zou die prijs absoluut aan hem opdragen.” De afgelopen dagen heeft hij her en der stemformulieren achtergelaten met een verzoek om op zijn boek te stemmen. Ook bij de Twentse Ondernemers Sociëteit en tijdens de Twente Fair in De Lutte voerde hij afgelopen weken campagne.

Er kan tot 17 november worden gestemd. Online kan dat op https://www.nspublieksprijs.nl/stemmen/custom. Daar kan – behalve op de genomineerden – ook gestemd worden op een boek naar keuze: persoonlijke voorkeur.

Wervingsteams

J.u.i.c.e. Promotions heeft het doel van Frank Krake omarmd en helpt mee met de activatie van de werving van stemmen. Kun jij ook hulp gebruiken van onze promotieteams? Neem dan contact op met de salesafdeling via  +31 (0)20 581 30 70 of mail naar info@juicepromotions.nl.


Categorien:
Dit project delen via:

Gerelateerde cases

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK