Demo Tony Chocolonely supermarkt Hoogvliet

Tony Chocolonely

In 2005 begon Tony Chocolonely met melkchocoladereep in de rode wikkel. Inmiddels zijn ook de pure, melk/hazelnoot en melk/noga-reep een feit. Maar ook chocoladeletters, hartenkreten, en paaseitjes!

Alle repen zijn verdeeld in ongelijke stukjes. Probeer die maar eens eerlijk te delen! Tony’s doel? Alle chocoladefans op smakelijke wijze duidelijk maken dat de inkomsten in de chocoladewereld ongelijk verdeeld zijn.

Instore demo’s 

Alle chocolade is Fairtrade-gecertificeerd, dat is wel zo eerlijk. En het smaakt nog goed ook. Geloof je Tony niet? Probeer het lekker zelf. Dan kon afgelopen weken onder andere tijdens demo’s bij Hoogvliet. En ook daar was het oneerlijk delen maar wel heerlijk genieten!

Wilt u meer informatie over winkeldemonstraties? Neem dan contact op met J.u.i.c.e. Promotions.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Lisa!
Mail Lisa | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK