Diele pastilles sampling

Diele viert 40 jarig jubileum met sampling actie

Diele Pastilles zijn alom bekend in Nederland! Omdat dit ijzersterke merk in 2013 het 40 jarige jubileum viert, hebben wij een sampling campagne ontwikkeld en uitgevoerd om Diele vol in de spotlight te zetten.

De samplingactie haakte in op de lopende campagne ‘ben jij een bijter of een zuiger test’ welke onder andere in social media werd gevoerd. De promotieteams deelden sample-verpakkingen Diele uit aan de consumenten en iedereen werd gevraagd mee te doen met de test. Dit kon op één van de iPad mini’s die het team bij zich had. Door deel te nemen aan de test kwam je er niet alleen achter óf je een bijter of een zuiger bent, maar maakte je ook kans op een iPad mini!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.


Categorien:  
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK