Eat Natural sampling

Eat Natural promotieteams Color Run 2013

Eat Natural

In mei werd de eerste editie van het meest kleurrijke run evenement ter wereld, The Color Run, in Amsterdam georganiseerd. Het evenement waarbij alle deelnemers welkom waren: snel, langzaam, wandelaar, renner, jong en oud! 1 ding hebben ze gemeen, het zijn allemaal mensen die bewust met hun gezondheid bezig zijn. Dé doelgroep voor Eat Natural! Eat Natural is de merknaam voor een reeks glutenvrije repen die worden gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Hierin zitten hele stukken noot en fruit die worden gegeten tijdens het sporten of gewoon als tussendoortje. De doelgroep bevindt zich dus op dit sportieve evenementen en is daarmee de ideale plek om een sampling actie uit te voeren.

Color Run

J.u.i.c.e. Promotions werd gevraagd om een sampling actie uit te voeren waarbij alle deelnemers, bezoekers en supportende vrienden en familie na de Color Run werden getrakteerd op een heerlijke, energie volle reep van Eat Natural. Zo kwam iedereen over de finish met nieuwe energie! De doelgroep werd op deze manier perfect benaderd.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.


Categorien:  
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK