Fietsflyers NRC-NEXT in studentensteden

NRC-NEXT: Wat heb jij nou aan je fiets hangen?

Fietsflyers dus ….

De bekende, Nederlandse ochtendkracht genaamd NRC-Next is gericht op het bereiken van jonge, hoogopgeleide nieuwsconsumenten in de leeftijdscategorie 20 tot 39 jaar oud. Deze personen hechten een grote waarde aan kennis, diepgang, kwaliteit en onafhankelijkheid. NRC-NEXT had een hele leuke actie voor het nieuwe studiejaar. Als je je als student abonneerde op NRC-NEXT, kreeg je meteen €50,00 retour op je rekening. Mooi meegenomen toch?!

Ludieke actie

Met de ludieke actie “Wat heb jij nou aan je fiets hangen?” heeft J.u.i.c.e. Promotions in 11 studentensteden fietsflyers verspreid. Een leuke guerrilla midden door onze promotieteams in de doelgroep!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:      

Dit project delen via:

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US