Guerrilla Marketing Lotto Goudzoeker

Guerrilla Marketing Lotto Goudzoeker

Ter promotie van een nieuw kraslot, Goudzoeker, heeft De Lotto 3 goudstaven in Nederland verstopt ter waarde van 30.000 euro. Naar aanleiding daarvan heeft communicatieadviesbureau Winkelman en van Hessen op 30 september een pr- & guerrilla marketing actie georganiseerd in Den Haag, Delft en Rotterdam, waarbij cowboys op zoek gingen naar de goudstaven.

Guerilla marketing

De cowboys te paard vielen natuurlijk op in het straatbeeld. Het promotieteam maakte daar handig gebruik van door aan de nieuwsgierige passanten krasloten uit te delen. Deze guerrilla marketing actie zorgde voor veel free publicity, zowel op TV als in landelijke dagbladen. Al met al een zeer geslaagde actie.

Wilt u meer informatie over guerilla marketing? Neem dan contact op met J.u.i.c.e. Promotions.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:      

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US