Heineken Tap Challenge supermarkt activatie

Heineken Tap Challenge supermarkt activatie

Het welbekende Heineken is een mulinational van Nederlandse origine in de bier- en drankensector en is maar liefst in meer dan 178 landen actief. Hiermee kan er ook gezegd worden dat Heineken tot een van de grootste brouwerijen ter wereld hoort. Heineken introduceert nu ook ’s werelds eerste virtuele biertap. Het tappen van het perfecte biertje is niet eenvoudig, het is een kunst! Gelukkig kan iedereen het leren, zolang je je maar aan een aantal vuistregels houdt. Om de consument deze vuistregels te leren, werd in de supermarkt de Heineken Tap Challenge georganiseerd. Met een virtuele biertap plus een glas met sensoren kon men ervaren hoe je snel en gemakkelijk een heerlijk pilsje tapt.

Supermarkt activatie

De Heineken Tap Challenge is ontwikkeld ter ondersteuning van het Heineken Tapvat. Met behulp van een enthousiaste promotor worden consumenten geactiveerd. Heeft de deelnemer het (virtuele) tappen onder de knie dan is het een kleine stap om het enthousiasme om te zetten in de aanschaf van een Heineken Tapvat.

Vanwege het grote succes van de actie heeft Heineken besloten deze actie in december een vervolg te geven in supermarkten door heel Nederland.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Daphne!
Mail Daphne | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK