Horecapromotie nieuw Heineken drankje Jillz

Jillz

Het nieuwe drankje van Heineken is Jillz, een sparkling cider blend met een subtiele fruitsmaak geënt op het smaakpalet van de vrouwen.

Promotieactie

Voor de introductie zet J.u.i.c.e. Promotions promotieteams in om deze doelgroep op te zoeken. In week 21 hebben we de start gemaakt in studentensteden Utrecht en Rotterdam. Vooraf zijn er afspraken gemaakt met horecaondernemers die Jillz in hun bedrijf aanbieden, vervolgens zijn de promotieteams in de avond- en nachtelijke uren de binnenstad ingetrokken om in de horecagelegenheden de vrouwelijke gasten in te lichten over Jillz. Uiteraard kon een tasting niet ontbreken en werd er een sample weggegeven.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:    

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US