Hostess Service KLM Schiphol

Check-in

KLM departures heeft de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt met E-services. Ongeveer 80 – 90 procent van alle lokale passagiers worden afgehandeld via de SSCI-kiosken en Internet. Dit houdt in dat passagiers de check-in zelf doen en voordat ze aan de balie komen reeds een Boarding-pass hebben. Ze gaan alleen voor documentencontrole en bagage-afgifte naar de balie.

KLM is nu druk bezig met een systeem te ontwikkelen waarbij ze in de nabije toekomst ook reizigers hun eigen bagage willen laten labelen.

Inzet Hostesses

J.u.i.c.e. Promotions heeft in samenwerking met Holland Hostess Service voor KLM tijdens de drukste periode van het jaar ondersteund met zo’n 30 hostesses per dag. De doelstelling van de werkzaamheden was het logistieke traject van de reizigers coördineren zodat de doorstroom spoedig verloopt en eventuele lange wachttijden worden voorkomen. Ook in de zomer zal Holland Hostess Service aanwezig zijn op Schiphol.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.


Categorien:
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK