In the media: Streetmarketing aangepakt

DFMA pakt gedragscode aan

DFMA, de branchevereniging voor field- en streetmarketing, heeft een lijst van strenge regels opgesteld waaraan fieldmarketing bureaus zich dienen te houden. Deze regels vormen de basis voor de Gedragscode Streetmarketing. Alle DFMA-leden hebben zich verplicht deze regels zorgvuldig na te leven. Dit is een mooie basis en het nastreven hiervan willen wij ook zeker bereiken.

Naleving door fieldmarketingbureau

Door het naleven van deze gedragscode wordt de overlast door streetmarketing acties (bijvoorbeeld het uitdelen van samples of flyers) tot een minimum beperkt, maar kan het winkelende publiek toch optimaal worden bediend door informatieve, ludieke en interessante publieksacties. Mochten er ondanks deze strenge maatregelen toch nog klachten zijn, dan is er vanaf heden een meldpunt Klachten code streetmarketing. Een van de belangrijkste maatregelen die in de code is opgenomen, is de verantwoordelijkheid voor het afval. Het streetmarketing bureau verplicht zich al het – door de actie veroorzaakte – afval op te ruimen.

Bron: Reclameweek.nl, 12 september 2007

Wilt u meer informatie over wat J.u.i.c.e. Promotions voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.


Categorien:
Dit project delen via:

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK