Indirecte Sampling Actie SPAR

Indirecte Sampling

J.U.I.C.E Promotions verzorgde voor SPAR een indirecte sampling actie.

Spar Supermarkten heeft een nieuwe product range in de schappen liggen: Spar uit de Streek. Deze producten zijn smaakvol, met passie bereid, authentiek, van Nederlandse bodem, karakteristiek en geven een duidelijk beeld van de producent.

Mooie woorden en nog lekkerdere producten… Maar je moet ze wel onder de aandacht brengen!

Locaties

J.u.i.c.e. heeft deze uitdaging voor Spar opgepakt en uitgevoerd. Een goed gevulde koelkast deed het werk. Midden op o.a. De Dam in Amsterdam, het centrum van Leiden, de Coolsingel in Rotterdam en de Scheveningse boulevard stond de koelkast uitnodigend klaar om het publiek kennis te laten maken met Spar uit de Streek. Met de tekst “Neem een kijkje in de streek – 1 product p.p.”, werden consumenten getriggerd in de koelkast te kijken.

Bekijk hier het filmpje van ‘Spar uit de Streek’.

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK