Instore demo Orangina bij Albert Heijn

Instore demo Orangina bij Albert Heijn

Orangina

Al sinds 1936 heeft het unieke Mediterrane drankje meer dan 500 miljoen mensen fruitig verfrist. Het originele Orangina-recept is een goed bewaard geheim dat joie de vivre geeft aan mensen over de hele wereld. Veel mensen kennen de bolle buikflesjes uit Frankrijk maar het is ook gewoon in Nederland verkrijgbaar.

Instore demo

Orangina pakt dit jaar behoorlijk uit en de reclamecampagne loopt momenteel op tv, abri’s en billboards. Onderdeel van de campagne was een grote instore actie bij onder andere Albert Heijn. De demo’s gooiden hoge ogen, vooral omdat de resultaten overweldigend waren. De komende weken vindt tevens een landelijke sampling campagne plaats in de middelgrote steden nabij verkooppunten. Ook daar worden consumenten weer in contact gebracht met dit fruitige product.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK