Instore demonstraties voor Aviko, Innocent en Fruity King

Instore demonstraties voor Aviko, Innocent en Fruity King

Steeds meer fabrikanten ontdekken dat wij boven gemiddeld goed presteren met onze instore demonstraties. Door intensief contact met de retailers, een slim logistiek traject en goed getrainde mensen, gooien wij keer op keer hoge ogen.

Zo demonstreerden wij in december voor Aviko met 2 producten. De Gratins werden in de oven bereid en de rustico’s in de pan en vervolgens aan de consument gepresenteerd. Men kon proeven en ervaren en kreeg daarbij juist díe uitleg die ze kon overtuigen om over te gaan tot aankoop. Voor Aviko bezochten wij onder andere de formules Albert Heijn, Plus, Hoogvliet, Deen, etc. De demo’s verliepen zo goed dat Aviko de actie rondom Pasen met J.u.i.c.e. Promotions herhaalt.

Voor Innocent, een 100% natuurlijk fruit-smoothie, hebben wij 200 demo’s uitgevoerd. Sinds eind vorig jaar staat Innocent in de schappen bij Albert Heijn. Na het succes in andere landen, lijkt het erop dat Innocent definitief is doorgebroken bij ons Nederlanders!

En ook voor “Rijp”, de overheerlijke biologische vruchtensappen van FruityKing, hebben onze promotors een instore tasting traject bij Jumbo Supermarkten opgezet. Ook hierbij was proeven duidelijk kopen want er is een enorme plus in de verkopen gerealiseerd!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK