Instore demonstraties Wobble en Jishaku

Instore demonstratie Wobble en Jishaku

Identity Games is een Nederlandse spelletjes fabrikant die dit jaar hoge ogen gooit met de spellen Wobble en Jishaku. Beide spellen zijn genomineerd voor Spel van het Jaar 2010; een goede reden om de spellen onder de aandacht van de doelgroep te brengen door middel van een instore demonstratie.

Bekendheid genereren

J.u.i.c.e. Promotions heeft bijgedragen aan de bekendmaking van de twee nieuwe producten van de Identity Games. Dit door middel van instore demonstraties bij onder meer De Bijenkorf, V&D en de Makro. De demonstraties en het spel vielen in zeer goede aarde bij de doelgroep gezien de mooie verkoopresultaten die de promotors hebben geboekt.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Anne!
Mail Anne | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK