Lays Pops city sampling campagne

Lays Pops city sampling campagne

Lay’s Pops is een heerlijke nieuwe soort chips van Lay’s. Lay’s Pops zijn gepoft in hete lucht in plaats van gefrituurd of gebakken. Doordat de chips gepoft worden, behouden ze de heerlijke smaak, terwijl ze tegelijkertijd 50% minder vet bevatten.

Kwalitatieve samplingscampagne

In opdracht van PepsiCo heeft J.u.i.c.e. Promotions een kwalitatieve samplingcampagne uitgevoerd in stadscentra door heel Nederland. In promotieteams van 4 personen werden 2 smaken Lay’s Pops uitgedeeld. Per team werden maar liefst 6.000 samples uitgedeeld. De branding was vooral ‘luchtig’, iets wat past bij Lay’s Pops. Dit was doorgevoerd in alle facetten zoals, in de kleding de samplingunits met onder andere luchtige blow ups van de verpakkingen. Mede door deze opvallende vormgeving werd de samplingcampagne een groot succes.

Bekijk het filmpje.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:  

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Daphne!
Mail Daphne | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US