Beursdeelname Leerdammer op Libelle Zomerweek

Leerdammer Beursdeelname

Kaas maken zit Leerdammer in de genen. Leerdammer heeft dan ook een rijke kaashistorie die bijna een eeuw geleden zijn oorsprong vond! De kaas heeft een nootachtige en zoete smaak. Beursdeelname is een belangrijk onderdeel van de marketing. Hun grote belang is het investeren in duurzame projecten. Ze willen de voedingswaarden steeds blijven verbeteren.

Sampling

Op de Libelle Zomerweek werden door J.u.i.c.e. Promotions drie kazen van Leerdammer gepresenteerd:  Original, Lightlife en Belegen. In een tent van 50m2 werden deze kazen gesampled en konden de bezoekers op de foto in een zelf gekozen setting die de volgende dag via Facebook werd aangeboden. De foto activatie, het samplen en de speciale aanbieding zorgde voor een succesvolle week en veel verkopen.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:    

Dit project delen via:

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US