Lurpak instore demonstratie

Lurpak boter & Opdracht

Lurpak is een Deens botermerk met een lange geschiedenis. Het is absoluut een keurmerk omdat er alleen wordt geproduceerd onder toezicht van Deense Zuivel autoriteit. Er liggen twee varianten in de winkels: de kuipjes Gezouten en Ongezouten boter. Beide zijn zogenaamde ‘blends’, een mix van roomboter en een beetje olie om het smeerbaar te maken.

In opdracht van Arla heeft J.u.i.c.e. Promotions instore demonstraties uitgevoerd met als doel om klanten van de DEEN kennis te laten maken met Lurpak boter en hen de frisromige smaak van Lurpak boter te laten proeven.

Doel & Propositie

Het doel van de demonstratie was de consumenten kennis te laten maken met Lurpak boter en het merk en hen de frisromige smaak van Lurpak boter te laten proeven. De doelgroep van Lurpak bestond uit iedereen die momenteel met boter ontbijt, maar natuurlijk ook mensen die een heerlijke roomboter zochten voor de Kerst.

De promotors hebben de consumenten de gelegenheid gegeven om Lurpak boter te proeven. Het product was tijdens deze demonstratie met korting verkrijgbaar.

Resultaat

Wij hebben met de instore demonstratie meer dan 7.800 proevers bereikt met een sample van Lurpak. De winkels hebben bijna twee keer zoveel kuipjes Lurpak verkocht ten opzichte van andere dagen!

Categorien:              

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US