Margriet Winterfair beursdeelname

Terugblik: Margriet Winterfair 2013

Het zit er weer op, het grootste winterfeest van Nederland. De Margriet Winterfair met ruim 70.000 bezoekers was wederom een groot succes. J.u.i.c.e. Promotions was een onderdeel van dat succes door de beursdeelnames van een tweetal aansprekende merken te verzorgen.

Leerdammer

In opdracht van Bel Nederland heeft J.u.i.c.e. Promotions de gehele beursdeelname voor Leerdammer verzorgd. Een enthousiast team van Leerdammer beursmedewerkers en een opvallende en aantrekkelijke beursstand zorgden voor enorm goede sampling- en verkoopresultaten. Enthousiaste bezoekers, enthousiaste crewleden en ook een tevreden opdrachtgever. Dat is waar we het voor doen!

Odorex

In samenwerking met reclamebureau Robert & Rademaker heeft J.u.i.c.e. Promotions in opdracht van Koninklijke Royal Sanders voor het echte Nederlandse deodorant merk Odorex het standpersoneel voor de beursdeelname verzorgd. Centraal in deze beursdeelname stond de zogenaamde Deo Check activatie met directe vertaling naar verkoop middels een aantal aantrekkelijke beursaanbiedingen!

Door een assertief en representatief team van Odorex beursmedewerkers in te zetten werden vele beursbezoekers bereikt, werden verkoopdoelstellingen gerealiseerd en droeg de Odorex beursdeelname daardoor bij aan het feestelijke succes van de Margriet Winterfair!

J.u.i.c.e. Promotions

 

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:    

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Daphne!
Mail Daphne | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US