McDonald’s test promotie als communicatiemiddel

McDonald’s

McDonald’s is de grootste ketenvan hamburger- en fastfoodrestaurants ter wereld. Vrijwel iedereen heeft wel eens van deze keten gehoord of is er klant geweest. Ook deze populaire keten wil ondanks de grote bekendheid store traffic genereren. De vaste en nieuwe klanten van McDonalds zijn uiteraard hun belangrijkste inkomstenbronnen. Dit moet gestimuleerd worden.

Store traffic

J.u.i.c.e. Promotions heeft voor McDonald’s in november en december in een deel van Nederland promotie flyers uitgedeeld om te testen wat voor resultaat dit zou hebben t.o.v. de traditionele inzet van kortingscoupons via de post. De gedachte erachter is simpel en verkondigen wij al heel lang: store traffic realiseren vlak voor een aankoopmoment moet effectiever zijn dan door-to-door verspreiding. We houden u op de hoogte van de uiteindelijke resultaten!


Categorien:    
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Daphne!
Mail Daphne | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK