Medewerkers werven voor Albert Heijn

Medewerkers werven

Albert Heijn, wie doet er tegenwoordig geen boodschappen? Albert Heijn is een van de meest toonaangevende winkels van ons land! Omdat zoveel consumenten boodschappen bij Albert Heijn doen, moeten alle producten dan ook netjes in de schappen liggen voor die consument. Albert Heijn is daarom op zoek naar nieuwe parttime medewerkers in de doelgroep van 15 t/m 20 jaar.

J.u.i.c.e. Promotions is voor Albert Heijn op pad geweest bij een tiental middelbare scholen om deze nieuwe medewerkers te werven. Dit gebeurde middels een promotieactie met een leuke Albert Heijn-premium: een flesjes water voor de dorstige momenten! De scholieren werden actief aangesproken of zij interesse hebben voor een bijbaantje bij Albert Heijn. Waren de scholieren geïnteresseerd, werden de NAW gegevens genoteerd zodat Albert Heijn ze kon uitnodigen voor een kennismaking.

Goed personeel is lastiger te vinden. Wilt u weten hoe wij u kunnen helpen? Lees hier verder of neem contact met de contactpagina van J.u.i.c.e. Promotions.


Categorien:
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK