Near store activatie voor Jillz & Strongbow

Jillz & Strongbow

Cider is nog een relatief jonge categorie, zeker in het retailkanaal. Heineken is op deze markt sterk aanwezig met de merken Jillz en Strongbow Gold. Jillz is met name gericht op vrouwen en Strongbow Gold richt zich op de mannelijke doelgroep. In de commercial van Jillz spelen goeduitziende mannen, appels en Kool & The Gang’s ‘She’s fresh’ de hoofdrol. Appels worden van de boom geplukt en in kruiwagens naar de fabriek gebracht.

Near Store Albert Heijn

Rond alle grote Albert Heijns hebben teams van 2 J.u.i.c.e. promotors de boodschappers enthousiast gemaakt voor Jillz en Strongbow. De promoteams hadden kruiwagens gevuld met appels bij zich, rechtstreeks uit de commercial. Ze deelden kortingsvouchers uit die gescand konden worden bij de kassa.

De actie was zo succesvol dat Jill’s en Strongbow in verscheidene AH’s dezelfde dag waren uitverkocht!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK