Near store sampling en fotomarketing Patak’s

Patak’s

Met Patak’s zet iedereen in 20 minuten een authentiek Indiaas gerecht op tafel. Het succesverhaal begon eind jaren 50 in Engeland. Meneer Pathak begon met de verkoop van authentieke Indiase gerechten en vervolgens ook met Indiase sauzen die het bereiden van curries makkelijker maakt.

Promotieactie

Patak’s wil zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de traditionele Indiase keuken, door het proeven, ruiken en zien van een versbereide Patak’s maaltijd. J.u.i.c.e. Promotions heeft een Near Store Sampling ontwikkeld waarbij proeven en vooral ook beleving centraal stonden.

De beleving werd gecreëerd met een grote bar aangekleed met een kookunit, zakken kruiden, ingrediënten en kratten met de producten. Naast de bar stond een authentieke riksja met daarachter een afbeelding van de Taj Mahal om het echte Indiase gevoel te versterken. De promotors gingen gekleed in een Sari en gebruikten een groot koperen dienblad om de samples uit te delen.

Naast het proeven konden consumenten ook plaatsnemen in de Riksja waarin ze op de foto werden gezet. De foto was te downloaden via de Facebook-pagina van Patak’s, fotomarketing in optima forma dus.

Kocht men in de winkel een product van Patak’s, dan kreeg men bij het promotieteam ook een gratis Naanbrood!

Bekijk hier het filmpje

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:    

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Daphne!
Mail Daphne | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US