Opel Ampera guerrilla marketing

Opel Ampera

De Opel Ampera is vorige maand uitgeroepen tot Auto van het jaar 2012. Hij rijdt op elektriciteit en is daarmee heel stil. Hoe stil de Opel Ampera precies is? Dat werd op luidruchtige wijze verkondigd in Amsterdam. Lekker tegenstrijdig maar het werkte wel! Met maar liefst acht luidsprekers werden de voordelen van de Opel Ampera verkondigd op de straten van Amsterdam. En zonder een luidruchtige verbrandingsmotor komt zo’n boodschap natuurlijk luid en duidelijk over! Er was een en al aandacht voor deze luidruchtige guerilla actie!

Deze actie is via guerilla marketing tot stand gekomen. Bekijk hier het filmpje van deze actie.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:      

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US