Personeelswerving Lachend naar huis

Personeelswerving

Door de krapte op de arbeidsmarkt is de ethiek bij personeelswerving ver te zoeken. Sollicitanten worden gelokt met materialistische acties. Hiermee wordt aan de kern van goed werkgeverschap voorbij gegaan. Centraal zou moeten staan: Plezier, collegialiteit en een organisatiecultuur waar de werknemer het best tot zijn of haar recht komt.

De concullega’s eFocus en Ettu delen deze visie en bundelen hun krachten om een duidelijk statement te maken. Het zou bij het vinden van een werkgever niet moeten gaan om een vakantie, auto of andere materiële voorwaarden. Met plezier naar je werk en weer naar huis gaan dat zou moeten tellen!

Microsoft Devdays in de RAI

Geïnspireerd door het blijbedrijf lieten de bedrijven samen bezoekers van de Microsoft Devdays, welke plaats vond in de RAI, lachend naar huis gaan. Promotors van J.u.i.c.e. Promotions waren op station Amsterdam Rai aanwezig om reizigers persoonlijk uit te zwaaien en hen een prettige avond toe te wensen. Met deze actie hopen beide bedrijven bij werknemers bewustwording te creëren van wat de kern zou moeten zijn.

Kijk voor een impressie van de filmpjes op www.youtube.com

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US