Personeelswerving met promotieteams invloed generatie Y

Personeelswerving

Heeft u de afgelopen jaren medewerkers gevonden op internet, ontdekt u nu dat deze bron niet meer oplevert wat het in het begin opleverde. De nieuwe generatie, generatie Y, gaan niet naar een jobboard voor een baan. Die willen gevraagd worden, die willen benaderd worden door hun nieuwe werkgever. ‘Only desperate people will still visit jobboards’, een zware, maar waarschijnlijk in de toekomst zeker, ware uitspraak.

Generatie Y

Een korte beschrijving van generatie Y: Mensen uit generatie Y zijn opgegroeid in een tijd van technologische vooruitgang en economische welvaart. Deze generatie verwacht een grotere flexibiliteit op werkvlak en kan goed overweg met managers of verschillende etnische nationaliteiten. Ze zijn over het algemeen optimistisch, zelfbewust, sociaal, ze hebben een sterk moraal en een groot sociaal plichtsbesef.

Veel bedrijven kloppen momenteel bij ons aan voor personeelswervingsacties. Dit kan ook goed in combinatie met moving billboard ter ondersteuning van een promotiecampagne. Het promotieteam en het billboard zoeken uw toekomstige medewerker op en vertellen deze persoon dat u hem zoekt! De persoonlijke boodschap blijkt een manier die werkt.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:

Dit project delen via:

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US