The Phone House fietsflyer campagne

The Phone House fietsflyer campagne

Buiten de inzet van promotieteams rondom de opening en heropening van The Phone House winkels, zet The Phone House ook promotieteams in om thema-campagnes en acties onder de aandacht van de consumenten te brengen. Normaal zijn dit store-traffic acties waarbij we de consument die aanwezig is in de winkelstraat, de winkel in trekken. Maar soms wil je juist die consument in je winkel hebben welke niet in de winkelstraat aanwezig is. Om dit te bereiken zoeken we juist die doelgroep actief op andere locaties op.

Middels een fietsflyer campagne gedurende 3 weken op 5 grote stations in Nederland, wordt er traffic gegenereerd vanaf de stations naar de winkels. Omdat de flyer tevens een zeer interessante kortingsbon is, kan het resultaat van de campagne na 3 weken goed worden gemeten. Het promotieteam bezoekt elke actiedag alle stations volgens een vooraf opgestelde route en voorziet elke fiets van een flyer. Waneer de consument het station uitkomt en de fiets pakt, wordt men meteen geconfronteerd met de aanbieding.

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Lisa!
Mail Lisa | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK