Photomarketing actie voor opening H&M

Photomarketing actie voor opening H&M

H&M
Hennes & Mauritz, nummer 21 in de lijst met ‘Best Global Brands’, heeft momenteel wereldwijd 1.840 filialen. Het is een Zweedse modeketen die in Nederland erg populair is. Ook in Nederland is onlangs weer een nieuwe winkel geopend aan de Nieuwendijk in Amsterdam.

Opening nieuw filiaal

Voor de opening van dit nieuwste filiaal heeft J.u.i.c.e. Promotions een sterk promotieteam ingezet dat in de Nieuwendijk de doelgroep (14 – 24 jaar) vertelde dat de nieuwe winkel er was en deze personen meteen met de nieuwe winkel op de foto zette. De foto kon binnen 2 minuten bij een speciaal ingerichte counter in de winkel worden opgehaald. In een leuk H&M hoesje ging de foto mee naar huis als souvenir. Een leuke, blijvende H&M-confrontatie!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:      

Dit project delen via:

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US