Promobikes en promoteams Autovrije zondag 2009

Promobikes en promoteams Autovrije zondag 2009

Wat begon in 1999 als een actie van Milieudefensie en de Stichting LOAZ, is anno 2009 uitgegroeid tot een nationaal feest voor fietsers, voetgangers en kinderen: De Autovrije zondag. In 2008 sloten 21 gemeenten straten af om ruimte te geven aan allerlei activiteiten, waaronder (mobiliteits)markten, debatten, rommelmarkten, fietswedstrijden en straatfeesten. In 2009 doen zelfs 26 gemeenten mee, waaronder de vier grootste steden van Nederland! J.u.i.c.e Promotions zette Promobikes en promoteams in.

Evenementen

Ook Rotterdam deed weer mee. Daarom sloot de gemeente de Coolsingel een dag af voor al het autoverkeer. De auto’s maakten plaats voor sportieve en spetterende evenementen. Onder het mom ‘Coolsingel autovrij, wat doe jij?’ werd de dag vooraf door promotieteams en promobikes aangekondigd zodat inwoners op de hoogte waren. Op de dag zelf wezen 25 teams bezoekers op de activiteiten en hielpen ze de bezoekers waar nodig.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:  

Dit project delen via:

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK