Promotiedame Heineken Tap Challenge in de supermarkt

Gouden Pauw

De Heineken Tap Challenge heeft de Gouden Pauw 2010 gewonnen bij de POPAI POP Awards. De Gouden Pauw is DE prijs voor het beste instore communicatie materiaal.

Heineken Tap Challenge

De Heineken Tap Challenge stelt shoppers in staat om de lol van het zelf tappen te ervaren. Het is een opvallende display, geplaatst in een supermarkt bij het bier schap of op een centraal plein, met een J.u.i.c.e. promotiedame erin en uiteraard een tap. De promotiedame nodigt passanten (18+) uit om hun tap talent te testen. Heineken zet de Tap Challenge regelmatig als promotiemiddel in, altijd ‘bemand’ door een J.u.i.c.e. promotiedame. De resultaten liegen er niet om: een gemiddelde sales uplift van 90%!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Tamara!
Mail Tamara | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK