Roadshow b2b Tele2 promotietour

Tele2 b-t-b promotietour

Tele2 doet dingen anders. Al zo lang het bedrijf bestaat. Door afstand te nemen van het gangbare en door onverwacht uit de hoek te komen, onderscheiden ze zich in de markt. Tele2 heeft een eigen glasvezelnetwerk in Nederland en bouwt momenteel een mobiel (4G) netwerk. Daarmee zijn ze naast KPN de enige aanbieder die diensten over haar eigen netwerk verkoopt. Op de zakelijke markt heeft Tele2 ruim 15 jaar ervaring. Met een TV-commercial (hardloper) laten ze zien dat ze als bedrijf verder gaan voor haar klanten, wat zeg ik – verderder! Tele2 neemt afstand van haar imago van prijsvechter. Prijs is niet meer de onderscheidende factor, het gaat erom dat je waarde voor je klanten creëert. ‘What you need, for less – ofwel ‘met minder geen genoegen’. Het gaat om kwaliteit en het gaat om ‘the extra mile’ leveren. Alleen door uitzonderlijk je best te doen wordt je succesvol.

Roadshow b2b

Om deze filosofie kracht bij te zetten bezochten de promotieteams van J.u.i.c.e Promotions landelijk de business partners van Tele2 met een carwash team en masseurs. De verkopers werden geïnformeerd over de koers en producten van Tele2 terwijl hun auto’s een uitgebreide poetsbeurt kregen. De medewerkers op kantoor kregen een professionele massage en we deelden opvallende gadgets uit.

Bekijk hier het filmpje.


Categorien:  
Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK