Roadshow Peugeot 5008

Peugeot kiest voor Roadshow voor introductie 5008

Na begin dit jaar met veel succes de introductie van de Peugeot 3008 te hebben verzorgd, heeft Peugeot wederom voor J.u.i.c.e. Promotions gekozen voor de introductie van de 5008, door middel van een roadshow, Aan de keuze ging een pitch vooraf.

Roadshow

Vorige week (21-11-2009) is gestart met een roadshow om de Peugeot 5008 bij het grote publiek bekend te maken. De auto richt zich op gezinnen en speciaal daarvoor is het concept “Suitcase Race” ontwikkeld waarbij telkens 2 gezinnen strijden om het zo snel en goed mogelijk inladen van de Peugeot 5008. Op deze manier komen de vele voordelen van de Peugeot 5008 en de enorme ruimte naar voren. De winnaar krijgt kaartjes voor de Winter Efteling voor het gehele gezin en maakt uiteindelijk tijdens de landelijke finale kans op een Peugeot 5008.

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Categorien:

Dit project delen via:

WANT TO START A SUCCESFUL PROJECT WITH US?

FEEL FREE TO CONTACT US