Pringles Tortilla Chips Sampling

Opdracht

In opdracht van in samenwerking met  Art of Branding heeft J.u.i.c.e. Promotions de sampling actie voor Pringles uitgevoerd. Pringles heeft dit jaar in Nederland de Pringles Tortilla Chips geïntroduceerd bij de Jumbo in drie smaken; Nacho Cheese, Original en Spicy Chilli.

Doelgroep

De actie was gericht op de social connectors. Deze hebben we laten kennismaken met deze nieuwe smaken van Pringles. Dit hebben we gedaan door samen te werken met de Jumbo supermarkten. In totaal hebben we 9 verschillende locaties in Nederland bezocht.

Propositie

De boodschap “Can you make it to the dip” vertelde hoe lekker de chips is met én zonder dip. 2 grote Pringles blow-ups vormden het decor tijdens deze actie, waarbij de Original blow-up werd gebruikt als “dip punt”. Wanneer je een bus Pringles bij de Jumbo kocht, mocht je bij  ons een tweede bus gratis ophalen!

Resultaat

De gestelde target is gehaald en zelfs met 12% overschreden! Door de enthousiaste promotors en de levensechte beleving met de Pringles blow-ups was het een zeer geslaagde sampling actie!

J.u.i.c.e. Promotions

Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.

Dit project delen via:
Enthousiast geworden van dit project en wil je ons jouw evenement laten begeleiden of heb je vragen? Neem contact op met onze Stephanie!
Mail Stephanie | Onze Algemene voorwaarden

WIL JE OOK EEN SUCCESVOL PROJECT MET ONS STARTEN?

NEEM DAN VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP

KLIK HIER VOOR PROMOTIEWERK